Addax Oversize T-shirt P0731 - G6j7 ADX-0000020596

Satıcı :
4.5 Ortalama Puan
5
27
4
5
3
3
2
1
1
1
69,95 TL

Renk

Favorilere Ekle
9.3
Satıcı Puanı
9.3
Satıcı puanı, müşteri geri bildirimleri ve satıcının sipariş sürecindeki performansı dikkate alınarak hesaplanmaktadır.

Ürün Değerlendirmeleri

4.5
4.5Ortalama Puan
5
27
4
5
3
3
2
1
1
1
37 Değerlendirme
19 Yorum

Arkadaşlar ben bi ürünü alırken dolu dolu yorum okur sonra alırım. Bu kıyafette de yorumların bazıları iyi bazıları kötü ve aşırı kararsız biri olaraktan alayım dedim. Çoğu kişi çok büyük falan demiş ama ben 46 kilo 1.60 civarı boyundayım ve gayet güzel oldu. Kapalıyım uzun,geniş ve rahat bir şey istiyordum ve buldum. mükemmel arkadaşlar tereddüt etmeyin alın derim. Bu arada ürün biraz daha açık kahve gözüküyor resimlerde ama biraz koyu kahve haberiniz olsun

Y** A**|7 Eylül 2021|Addax satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen

BOY: 166 KİLO: 65 Çok güzel hiç küçük değil oversize zaten kalitesi çok iyi net alın

A** n** k**|13 Ağustos 2021|Addax satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen

Ürüne bayıldımmm tesettürlüyüm altına kolluk ile giymek için aldım bayağı güzel ve rahat bir ürün hem yapışmıyor hem de boyu uzun benim boyum 1.68 olmasına rağmen dizden 5 parmak yukarıda bitti yani boyu çok ideal kalçayı kapatıyor ve geçiyor biraz. Rengi görünenden biraz koyu ki bu istediğim bir şeydi memnun kaldım kumaş kalitesi normal ince serin ama iç göstermiyor tereddüt etmeden alabilirsiniz.👍🏻

A** Y**|4 Ağustos 2021|Addax satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen

ürün güzel rengi kalitesi kesimi fakat ilk geldiğinde dikkatli inceleyin defolu ürün gönderebiliyorlar bi kaç kez yıkamada tuhaf bi hâl aldı

A** D**|14 Eylül 2021|Addax satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen

urun kalitesine göre zaten pahalı birde ekstra kargo ücreti olması biraz tuzlu geldi açıkçası. ama kizim istediği için aldim tam istediği oldu..

B** R**|21 Eylül 2021|Addax satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen

Ürün Bilgileri

Addax Oversize T-shirt P0731 - G6j7

  • %100 Pamuk Numune Beden Standarttır. YIKAMA TALİMATI: 30° de narin yıkama yapabilirsiniz. Kuru temizleme yapılabilir. Ağartıcı kullanmayınız. Santrifüjlü makinada kurutmayınız.
  • Bu üründen en fazla 10 adet sipariş verilebilir. 10 adetin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar.
  • Kampanya fiyatından satılmak üzere 100 adetten fazla stok sunulmuştur.
  • İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatını satıcı belirlemektedir.
  • Bu ürün indirim kampanyasına dahil değildir.
Şikayet Et

İlgini Çekebilecek Koleksiyonlar