Aytaç Unisex  Siyah Mest Su Geçirmez Neopren Termal Çorap 0
Aytaç Unisex  Siyah Mest Su Geçirmez Neopren Termal Çorap 1
Aytaç Unisex  Siyah Mest Su Geçirmez Neopren Termal Çorap 2
Aytaç Unisex  Siyah Mest Su Geçirmez Neopren Termal Çorap 3
Aytaç Unisex  Siyah Mest Su Geçirmez Neopren Termal Çorap

Aytaç Unisex Siyah Mest Su Geçirmez Neopren Termal Çorap NEO.1

Tükeniyor
3.3Ortalama Puan
5
49
4
23
3
16
2
6
1
40
37 TL
Sepette %7 İndirim
34,41 TL
Satıcı:
i
Satıcı Puanı
9.5 /10
Satıcı puanı, müşteri geri bildirimleri ve satıcının sipariş sürecindeki performansı dikkate alınarak hesaplanmaktadır.
Beden: S  (Son 1 ürün!)
S
XXS
Tahmini Teslimat Tarihi: 10 - 24 Mayıs
1353 kişinin favorisi
Ürün Bilgileri
Tüm Özellikleri Gör
  • 30 gün içinde ücretsiz iade.Detaylı bilgi için tıklayın
  • Satıcı: Sera Hediyelik Satıcı Ünvanı: SEMİH CAN İletişim: Satıcının Trendyol tarafından teyit edilmiş e-posta ve iletişim adresi kayıt altındadır. Şehir: Bursa
    Bu ürün Sera Hediyelik tarafından gönderilecektir.
  • Bu üründen en fazla 10 adet sipariş verilebilir. 10 adetin üzerindeki siparişleri Trendyol iptal etme hakkını saklı tutar.
  • Kampanya fiyatından satılmak üzere 5 adetten az stok bulunmaktadır.
  • İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatını satıcı belirlemektedir.
  • Bir ürün birden fazla satıcı tarafından satılabilir. Ürün liste ve detay sayfalarında tüketici memnuniyeti göz önüne alınarak fiyat avantajı, teslimat hızı, iade oranları ve genel hizmet kalitesine göre belirlenmiş puanı en yüksek satıcı görünür satıcı olur. Diğer satıcılar, ürün detay sayfasında alternatif olarak listelenirler.
  • Listelenen fiyat 30 Nisan 2021 tarihine kadar geçerlidir.

Ürünün Satıcısı

9.5

Ürünün Diğer Satıcıları

Ürün Değerlendirmeleri

3.3
3.3Ortalama Puan
5
49
4
23
3
16
2
6
1
40
134 Değerlendirme
69 Yorum
anneanneme aldim cok memnun ayaklarini zor yikiyordu abdestte.cok buyuk kolaylik fermuarsiz olmasida cok iyi direk ayagina geciriyor cikariyor soguktanda koruyor.fiyatida uygun bence almaya deger.bol bol dua ediyor bana
D** A**|24 Ocak 2021|modabien satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen
güzel deyisik Kokusu var yıkadım ben 39 giyiyorum bayan olarak XL ancak oldu eşime almadım.bana nasip oldu
i** Ç**|2 Aralık 2020|F38 SPOR GİYİM satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen
Su işi ile uğrasıyorum. Çok beğendim. Teşekkür ediyorum. Ayağım karlarda bile üşümedi ve en güzeli kötü koku olayını yendim .
Ergin Filiz|9 Şubat 2021|modabien satıcısından alındı.
Ürünü satın aldı
Yorumu beğenmek için lütfen

Ürün Açıklaması

Beden tablosu

2xs 34-35

Xs 36-37

S 38-39

M 40-41

L 42-43

Xl 44-45

Xxl 46-47


Termal mest çorap

Termal mest çorap ayağınızı soğuktan korur.

Ayakkabı ve bot ile rahatlıkla giyinebilir.

Kullanılan kumaş elastik olması sebebiyle çorap gibi ayağı sarmalar.

Her türlü ayakkabı ile giyinebilir.

Ne demiş lokman hekim " ayağını sıcak tut, başını serin, gönlünü ferah tut, düşünme derin derin"

Bundan da anlıyoruz ki hastalıkların bir çoğu ayak üşütmesi sonucu oluşmakta bunun için soğuk ortamlarda

Zor şartlarda çalışan herkese...





Termal çorap resimde kaba gibi görünüyor ama aksine çok yumuşak ve elastiktir.

Termal çorap 2,5 mm kalınlıktadır. Ayakkabı ve bot ile giyilebilir.


Böyle bir ürüne neden gerek duyuldu?   

Mesh; rabbimizin engin rahmetini, islam`ın her zaman ve mekanda yaşanılabilen tek din olduğunu gösteren en bariz örneklerden bir tanesi. Mesh, imkanların tükenmeye yüz tuttuğu ortamlarda yeni olanaklar sunarak ibadet etmemizi kolaylaştıran büyük bir nimet olduğu halde, kendisinden yeterli düzeyde istifade edilemediğini esefle müşahede ediyoruz.    

Deriden yapılmış siyah renkli, fermuarlı mestlerin günümüz müslümanlarının taleplerine yeterli düzeyde cevap veremediği açık bir şekilde görülüyor. Mestlerin, büyük ölçüde derinin yapısından kaynaklanan bir dizi eksik yönü bulunuyor. Bunlardan bazıları; ayakları soğuk tutuyor veya terletiyor, günlük elbiselerle uyum sağlamıyor, lastikle yada iki numara büyük ayakkabı ile ancak kullanılabiliyor, ayağa tam oturmuyor, vs. Durum böyle olunca insan "deri mestlere mahkum muyuz? Bir alternatifi olamaz mı?" diye düşünmeden edemiyor.    

Meshetmenin hükmünü az çok araştıranlar, deriden yapılmış mestlerin üzerine mesh edilebileceği gibi suyu kolaylıkla altına geçirmeyen, mesela keçeden yapılmış kalın çoraplar üzerine de mesh edilebileceğini bilir. Çevremizde baktığımızda kaç insan sözü edilen böylesi bir çorabın, yani kitaplarda tarif edilen şekliyle ve günümüz hayat şartlarına uygun olan somut bir örneğini gösterebilir? Ve kaç kişi böyle bir çorabı kullanıyor? Kimse kolay kolay gösteremez, çünkü böyle bir çorap yoktu !    

Günümüzde mestte bulunması gereken özellikleri yerine getirebilen alternatif olacak likralı kumaşlar, naylon-Polyamid, neopren gibi daha kullanışlı malzemeler var. Nasıl ki eskiden abdest suyumuz kırbadan, ibrikten dökülürken, şimdi çeşmeden akıyor. Kışın abdest suları odun ateş üzerinde ısıtılırken günümüzde gazlı kombiler var. Aynen öyle de zamanın kemale doğru akıp gittiği bir dünyada fonksiyonunu eda etmiş, hizmetini yerine getirmiş olan deri mestleri kullanmak zorunda değiliz.     

Deriden yapılmış mestleri tek adres göstermek büyük bir haksızlık, neticesi de marjinalleşme ve mahrumiyet oluyor. Dinin özüne taalluk etmeyen meselelerde, gelenek ile yeniliğin kesiştiği noktalarda sentezler yapmak ve menfezler açmak gerekiyor. Tarih bunun sayısız örnekleriyle dolu. Kaldı ki çok eskiden mestler yine deri olmasına rağmen fermuarlı değildi. Fermaurlı deri mestlerin mazisi yüz seneyi geçmiyor. Demek ki geçmişte de mestler üzerinde bazı değişiklikler yapılmış, yenilikler olmuş.    


Mestler üzerine mest edilebilmesi için şu şartlar bulunmalıdır;   

1. Mestler, ayağa abdest için ayaklar yıkandıktan sonra giyilmiş olmalıdır. Bir özür sebebiyle ayağa veya sargısına meshedilmiş olması da yıkama hükmündedir. Bu şekilde bir meshten sonra giyilen mestler üzerine de meshedilebilir.    

2. Abdestin, cünüplük, hayız ve nifas dışında başka bir sebeple bozulmuş olması gerekir. Mestler ayakta iken cünüplük, hayız ve nifas hali olursa mesh bozulur ve gusül abdesti alındıktan sonra mestler yeniden giyilebilir.    

3. Mestler topukları örtmelidir.    

4. Mestlerde ayak parmaklarının en küçüğü itibariyle üç parmak sığacak kadar yırtık bulunursa mestler üzerine mesh caiz değildir. Yırtıkların mestin altında, üstünde veya kenarında olması hükmü değiştirmez. Farklı mestlerde ki yırtıklar toplanmayıp bir mestteki yırtıklar toplanır. Mestin birisinde iki parmak diğerinde bir parmak miktarı yırtık bulunması durumunda mesh caizdir. Mestlerden birisinin önünde bir parmak, arkasında bir parmak, kenarında bir parmak miktarı yırtık bulunsa mesh caiz değildir. Meshe engel olan yırtığın kaidesi şudur: Açılıp altını gösteren veya birarada olduğu halde yürüme sırasında açılıp ayağı gösteren yırtık meshe engeldir. Yırtık üç parmak miktarından fazla veya uzun bile olsa açılıp altını göstermiyorsa meshe engel değildir. Içinde deri astarı olan bir mestin yüzü açılırsa veya delik, yırtık dikilmiş ise meshe engel değildir.    

5. Mesh mestin üzerine yapılmalıdır. Mestlerin altına mesh edilmez.    

6. Mestler üzerine yapılacak meshin farz miktarı, her ayağın ön tarafına rastlayan mestin üzerindeki el parmaklarının en küçüğü ile üç parmaklık yerdir. Meshin ayak parmaklarının ucundan yukarıya doğru yapılması sünnete uygun bir meshtir. Ancak mestin üzerine su dökmek, mesti sünger, bez gibi bir şeyle ıslatmak, mestin üstüne, enine olarak veya meshe mestin koncundan başlamak da yeterli olur. Ancak bu şekildeki meshetmeler sünnete uygun düşmez.    

7. Mestler onikibin adım kadar peşpeşe yol yürünebilecek derecede dayanıklı ve sağlam olmalıdır.    

8. Ayakların ön kısmında en az üç parmak miktarının mevcut olması şarttır.    

9. Mestler bağlanmaksızın ayaklar üzerinde kendi başlarına durabilmelidir.    

10. Mestler suyu altına geçirmemelidir.    

11. Mestler, içindeki ayakları gösterecek şekilde şeffaf olmamalıdır (es-Serahsî, a.G.E., ı, 99-101; el-Kâsânî,    

A.G.E., ı, 9-12; ibnü"l-Hümâm, a.G.E., ı, 128-134; tahtâvî, hâşiye alâ merâkıl-Felâh, istanbul 1985, s. 103-105; el-Fetâva"l-Hindiyye, bulak 1315, ı, 32-34).    

Mesh süresi mukîm olanlar için bir gün bir gece, yolcular için ise üç gün üç gecedir. Meste niyyet şartı yoktur. Mestler üzerine mesh eller ıslak bir şekilde sağ el parmaklarının sağ mest, sol el parmaklarının sol mest üzerine yatırılıp ve parmakların araları açık bir şekilde mestin ucundan ayak bileğine doğru çekilmek suretiyle yapılması sünnete uygun olanıdır. Mesh süresi abdestin bozulduğu andan itibaren başlar. Meselâ öğle namazı vakti şartlarına uygun olarak mest giyilmiş ve abdest ikindi vakti bozulmuş ise müddet ikindiden itibaren başlar. Soğuktan ayağının donacağından korkan kimse mesh süresi dolsa bile meshetmeye devam eder. Abdestli iken mesh süresi dolan kişinin mestlerini çıkarıp sadece ayaklarını yıkaması yeterli olup yeniden abdest alma şartı yoktur. Mukîm iken mesh müddeti tamamlanmadan sefere çıkan kişi sefer süresi tabi olur. Seferde olan kişi bir gün bir gecelik süresi doldurur ve mukîm olursa mesh süresi dolmuştur. Mesh süresi dolduktan sonra yolculuğa çıkan kişi mestlerini çıkarır ve abdest alarak mestlerini yeniden giyer (es-Serahsî, a.G.E., ı, 98-99,103-104; el-Kâsânî, a.G.E., ı, 8-9; ibnü"l-Hümam, a.G.E., 130-131; el-Fetâvâ"l-Hindiyye, ı, 33-34, 36; molla hüsrev, dürerü"l-Hukkâm, istanbul 1979, ı, 35; tahtâvî, a.G.E., s. 105).    

Meshi bozan şeyler;   

Abdesti bozan her şey meshi de bozar. Bu yüzden, süre henüz bitmemiş ise, yeniden alınacak abdestte mestlere veya sargılara yeniden mesh yapılır.    

Aşağıdaki durumlardan dolayı da mesh bozulur:    

1. Mesh süresinin dolması. Süre dolduğunda abdest yoksa mestler çıkarılıp yeni bir abdestle giyilir. Eğer kişi abdestli olduğu halde mesh süresi dolmuş ise sadece ayaklarını yıkar ve mestleri giyer.    

2. Mestlerin birisinin veya ikisinin ayaktan çıkması. Birisi çıktığında diğerini de çıkarıp abdest almak veya abdestli ise ayakları yıkayıp tekrar giymek gerekir. Ayağın mestin koncuna kadar çıkması tamamen çıkması demektir.    

3. Mest içinde ayaklardan birine çoğu ıslanacak şekilde su isabet etmiş olması.    

4. Guslü gerektiren cünüplük ve hayız, nifas hali.    

5. Ayak parmaklarının en küçüğü itibariyle 3 parmak sığacak kadar yırtığın meydana gelmesi     




 


 



Şikayet Et