Trendyol

Biz Kimiz

Faaliyet Alanları
  • Trendyol

2010 yılından bu yana misyonumuz, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza kusursuz bir e-ticaret deneyimi sunarak tüm ülkede pozitif etki yaratmak.

Yaklaşık 30 milyon müşterimizin ve 250 bin iş ortağımızın güveni, bizi Türkiye'nin ilk decacorn'u ve dünyanın en sevilen e-ticaret platformlarından biri yaptı.

Toplumda pozitif etki yaratmak kültürümüzün en temel taşlarından biri. İş ortaklarımızın dijitalleşmesini sağlayarak, yerel üreticileri güçlendirerek, kadınların dijital ekonomiye ve üretime katılımını savunarak pozitif etkimizin sürdürülebilirliğini hedefliyoruz.

• Trendyol

Trendyol Tech ile ekosistemimizdeki lider Ar-Ge merkezine sahibiz. Trendyol Express ile en hızlı büyüyen lojistik ağlarından birini işletiyoruz. Hızlı yemek ve market hizmetimiz Trendyol Go, bizi Türkiye'de modanın ötesine taşıyor. Dolap, döngüsel ekonomiye ve sürdürülebilirliğe katkıda bulunmamızı sağlayan en büyük ikinci el ürün platformlarından biri.

• Faaliyet gösterdiğimiz alanlarda uzun vadeli hedeflerimiz var. Sizi de bu yolculukta yanımızda görmek istiyoruz.

Önemli Veriler

Müşterilerimiz için

Türkiye'de sunduğumuz hizmetler

Trendyol Pazaryeri Aradığınız her şey burada

Müşterilerimize platformumuzda modadan güzelliğe, ev eşyasından elektroniğe kadar geniş bir kategori yelpazesinde milyonlarca ürün seçeneği sunuyoruz. Müşterilerimiz, aradıkları her şeyi kolayca bularak kusursuz alışveriş deneyiminin keyfini çıkarıyor. Size kolay, kusursuz ve keyifli bir alışveriş yolculuğu sunarken deneyiminize değer katmak için sürekli çalışıyoruz.

Dolap Döngüsel ve Sürdürülebilir Ekonomi

Eşsiz parçalar keşfetmeyi sever misiniz? Biz de çok büyük keyif alıyoruz. Tam da bu yüzden Türkiye'nin en büyük ikinci el eşya platformlarından biri olan Dolap en büyük tutkularımızdan biri. Dolap kullanıcıları, ikinci el eşyaları alıp satarak döngüsel ekonomiye sürdürülebilir bir şekilde katkıda bulunuyor.

Trendyol GO Hızlı Teslimat

Kolay, hızlı, güvenilir bir deneyim sunan, anında market ve yemek teslimat hizmetimiz Trendyol Go, günlük ihtiyaçlarınızı dakikalar içinde kapınıza getiriyor. Hızla büyüyen teslimat platformumuzda sürücü, restoran ve iş ortağı ağımızı sürekli genişletiyoruz.

Trendyol Express Güvenilir Lojistik

Trendyol Express ile teknolojinin gücünü uzman ekiplerle bir araya getirerek yüksek kaliteli bir teslimat deneyimi sunuyoruz.

Şimdilik sadece Türkiye'de mevcut olan hizmetler.
İş Ortaklarımız için

Trendyol Pazaryeri

Bu zamana kadar 250.000'den fazla satıcının dijitalleşmesine destek olduk. Trendyol sayesinde bu şirketlerin %91'i yeni müşteriler kazanarak daha hızlı büyüdü. Çok sayıda kadın girişimci(50.000+), e-ticaret dünyasına bizimle atıldı.

Çalışanlar İçin

Trendyol ekibi, değerleri ve kültürü

Çeşitlilik, kapsayıcılık ve güçlendirme

Kapsayıcı bir çalışma alanının gücüne inanıyoruz.

Platformumuz gibi çalışma alanımız da herkese açık. Her birimiz Trendyol'un dinamik kültürüne her an katkıda bulunuyoruz. Çalışma alanlarımızda ne kadar çok sesi temsil eder ve güçlendirirsek hepimiz o kadar çok gelişir, birbirimize katkıda bulunur ve geleceği birlikte şekillendiririz. Bir teknoloji şirketi olarak fırsat eşitliği için tüm gücümüzle çalışıyor, kadın girişimciliğini ve istihdamını destekliyoruz. Kadın ekip arkadaşı(%40), lider(%40) ve mühendis(%49) oranımız bölgemizdeki diğer şirketlerin çok üzerinde. Kapsayıcı ve adil bir teknoloji kültürünü teşvik etmek için çalışıyoruz.

Tüm dünyada 10 farklı ülkede çalışan 3900'ü aşkın ekip arkadaşımızla tanışın:

Değerlerimiz

Müşterimiz için varız
Bizim var olma nedenimiz müşterimiz! Her an, bütün kararlarımızda önce müşterimizi düşünüyoruz. Müşterilerimizin en iyi deneyimi yaşamaları için çabalıyoruz.
Biz bir Ekibiz
Başarının tek yolu ekip çalışması! Kendimizi asla takımın önüne koymuyoruz. Ekip olarak aynı hedefe koşuyor, birbirimize güveniyor ve destek oluyoruz. Daha iyi bir ekip olmak için birbirimize geri bildirim veriyor ve alıyoruz. Müşteriye ulaşan her Trendyol paketinde tüm ekibimizin emeği var.
Samimi ve Mütevazıyız
Bizde ego, title ve hiyerarşi yok! Açık ve net iletişim kuruyoruz. Birbirimize güveniyor, iyi dinliyor ve varsayım yapmıyoruz. Bizim için sorumluluk almak ve işlerimizi sonuca götürmek hiyerarşiden daha önemli.
Değişimi sahipleniriz ve sürekli gelişiriz
Değişimi kucaklıyoruz! Değişimin, gelişim için şart olduğunu biliyoruz. Meraklıyız ve her gün daha iyiye gitmenin yeni yollarını arıyoruz.
Sonuç Odaklıyız ve işimizin sahibiyiz
Şimdi değilse ne zaman? Biz değilsek kim? Bu bir soru değil, bizim düşünme şeklimizdir. Biz tutkuyla sahiplenen, proaktif, kaynağını doğru kullanan, hatalarından öğrenen ve sonuca hızlı giden bir ekibiz.
Data ile Yaşarız
Kararlarımızı data ile veriyoruz! Kimden geldiğinden bağımsız, fikirleri data ile sorguluyoruz. Hedeflerimizi ve sonuçlarımızı sayısal verilerle netleştiriyoruz.

DÜNYA VE İNSAN

Sürdürülebilir Etki Planı

Trendyol olarak, insan ve dünya üzerinde pozitif etki yaratan sürdürülebilir bir e-ticaret platformu olmayı amaçlıyoruz. Bu sebeple bir strateji ve yol haritası ile çıktığımız yolda, Sürdürülebilir Etki Planı adını verdiğimiz rehberimizi hazırladık. Bu rehber, günlük faaliyetlerimizde; birlikte çalıştığımız insanların yaşam kalitesini iyileştirmek ve dünyamızı gelecek nesiller için korumak amacıyla neler yaptığımızı açıklamaktadır.

• 1
    DÜNYA
    • Operasyonlarımızda dönüşümler yapma ve gezegenimizi koruma konusunda kararlıyız. Önemli etki yaratabileceğimiz üç alan belirledik:

• 1.1 Karbon Azaltımı:

Tüm operasyonlarımızda sera gazı emisyonunu azaltmayı hedefliyoruz.

• 1.2 Ambalaj ve Atık:

Ambalaj atıklarını en aza indirmek için daha sürdürülebilir malzemeler ve yeni tasarımlar kullanan, döngüsel bir sistem üzerinde çalışıyoruz.

• 1.3 Sürdürülebilir Üretim:

Trendyol olarak kendimizi, inovasyon ve dizayn yoluyla sürdürülebilir ve izlenebilir üretimi hedefliyoruz. Değer zinciri genelinde evrensel standartların ve iş etiği değerlerinin korunması doğrultusunda çalışıyoruz.

• 2
    İNSAN
    • Ekibimiz, iş ortaklarımız ve faaliyet gösterdiğimiz toplumlarda pozitif etki yaratmaya kararlıyız.

• 2.1 Ekip:

Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık konusundaki kararlılığımızla ekiplerimizi, satıcılarımızı, iş ortaklarımızı ve müşterilerimizi destekliyoruz. Çeşitliliği zengin bir müşteri ve satıcı tabanına hizmet veren bir şirket olarak, çeşitliliğe sahip bir ekibin ekosistemimize farklı bakış açıları ve benzersiz çözümler geliştirmek için çok önemli olduğuna inanıyoruz.

• 2.2 İş Ortakları:

Büyük bir iş ekosisteminin parçası olarak küçük ve orta ölçekli işletmeler, kadın girişimciler ve kooperatiflerin başarısını önemsiyor ve büyümelerini desteklemek için programlar ve hizmetler geliştiriyoruz.

• 2.3 Toplum:

Şirketlerin içinde faaliyet gösterdikleri toplulukları destekleme konusunda manevi bir sorumluluğa sahip olduğuna inanıyoruz. Paydaşlar ve toplumla birlikte düşünülmüş, faydalı ve etkili projeler aracılığıyla toplumların yaşadıkları zorlukları ele almayı amaçlıyoruz.

• 2.4 Yönetişim:

Sürdürülebilirlik stratejimizi güçlendirmek amacıyla verimli, şeffaf ve dinamik sistemler kuruyoruz. Bu sistemleri, öncelik verdiğimiz alanların her birine yönelik politikalar oluşturarak ve bunları hayata geçirerek destekliyoruz.

Kariyer Fırsatları

Bize Ulaşın

Maslak Campus

Maslak, Trendyol Campus Büyükdere Cd. No:243 Spine Tower, 34485 Sarıyer/İstanbul